Înlăturarea DPF, deconectarea EGR

Înlăturarea DPF, deconectarea EGR

Înlăturarea DPF, deconectarea EGR

 

Particularitățile înlăturării DPF

Adesea proprietarii automobilelor cu motoare diesel se confruntă cu faptul că filtrul de negru de fum este impurificat. Această circumstanță duce la apariția problemelor cu funcționarea ulterioară a agregatului de forță, care poate foarte rapid să iasă din funcțiune. Însă soluționarea acestei situații este posibilă fără cheltuieli financiare mari.

Este cunoscut faptul că înlocuirea filtrului de negru de fum nu este un lucru ieftin, luând în considerare costul ridicat al lui. Astfel de cheltuieli pot fi suportate doar de posesorii de automobile cu venituri mari. O metodă destul de eficientă a evitării unor astfel de cheltuieli o constituie înlăturarea filtrului de negru de fum (DPF).

Cum de nenumărate ori a arătat practica, această operație poate fi efectuată nu de oricare sudor de la service. E nevoie de serviciile specialiștilor calificați. În afară de aceasta, trebuie de efectuat deconectarea de la software a elementului sus-menționat.

 

Particularitățile deconectării EGR

La baza sistemului EGR se află supapa, prin intermediul căreia are lor reglementarea volumului de gaze arse, înaintate din nou spre emisie. Principiul de acțiune al acestei supape depinde de tipul de agregat de forță. În motoarele de diesel acest sistem începe să se declanșeze la ciclul în gol, asigurând la emisie până la 50% aer. Îndată ce cresc ciclurile agregatului de forță are loc închiderea acestei supape.  

Deoarece acest sistem este destul de pretențios, elementele sale sunt acoperite cu un strat de calamină, iar acest lucru contribuie la funcționarea instabilă a motorului. Calamina apare din diferite motive, printre care se poate de evidențiat combustibilul necalitativ, defecțiunile din sistemul de alimentare, precum și ventilarea carterului. În afară de aceasta, un șir de alte motive contribuie acestui lucru.

Ca consecință, această supapă se poate înțepeni sau lucra cu unele întârzieri. Acest lucru duce la reducerea puterii motorului sau creșterea consumului de combustibil. Pentru prevenirea unei astfel de situații, trebuie de efectuat deconectarea sistemului EGR. Posesorii de autoturisme nu trebuie să efectueze acest lucru de sine stătător, ci să utilizeze doar munca meșterilor. În caz contrar, rezultatul se poate dovedi a fi unul regretabil și poate bate la buzunarul posesorului autoturismului.

Deconectarea sistemului EGR este efectuată prin intermediul unui echipament special. Această procedură este una de unică folosință, deci, respectiv, nu mai apare necesitatea în instalarea unui filtru nou de negru de fum.

 

 

Programare Service auto

Programeaza-te la diagnosticare, deservire tehnica sau reparatie a automobilului dumneavoastra.

Sunati acum pe numarul:

(+373) 797 33 555

Adresa:

Moldova, Chisinau, (Posta Veche)
Str. Calea Orheiului 101/2

Orele de lucru:

Luni-Vineri: 09:00-19:00
Sâmbăta: 09:00-15:00
Duminică: Zi liberă

Sau lasati un mesaj si va vom contacta in cel mai scurt timp posibil.