Propunem posesorilor de autoturisme serviciul de înlăturare a catalizatorului de eșapament cu instalarea simulatorului senzorului lambda.

Propunem posesorilor de autoturisme serviciul de înlăturare a catalizatorului de eșapament cu instalarea simulatorului senzorului lambda.

Destinația nodurilor

În conformitate cu cerințele moderne față de ecologicitatea mijlocului de transport, fiecare automobil scos pe drum trebuie să fie dotat cu un neutralizator al gazelor de eșapament sau, cum este numit altfel, cu catalizator.

Înainte și după element, în sistemul de emitere sunt instalați traductori ai oxigenului rezidual – senzorul lambda. Scopul lor este măsurarea compoziției eșapamentului și transmiterea informației sistemului de control electronic al motorului. Acolo datele sunt analizate și, în caz de necesitate, este corectată cantitatea de combustibil alimentat în cilindri.

 

Neajunsurile sistemului de neutralizare

Neutralizatorul crește opoziția emiterii. Ca urmare, o parte din energia motorului este consumată pentru depășirea acestuia. Astfel, pentru un eșapament mai curat șoferul răsplătește cu reducerea puterii și creșterea consumului de benzină, gaz sau diesel.

Cel de-al doilea moment negativ se manifestă la automobilele în vârstă și cu parcursul de peste o sută mii kilometri. Din diferite motive, din cauza exploatării incorecte până la uzura normală, capacitatea de funcționare a catalizatorului se epuizează. De obicei, el se înfundă cu funingine, componentul catalizator topit sau surpat și devine practic de nestrăbătut pentru eșapament.

Există o singură metodă de reparație: înlocuirea. Însă cele expuse sunt greu de realizat. În primul rând din cauza costului ridicat, deoarece substanța activă este compusă din rodiu, platină sau paladiu.

 

De ce este imposibilă înlăturarea simplă a catalizatorului?

Instalarea unui neutralizator nou costisitor adesea este nejustificată din punct de vedere economic. Acest lucru mai ales vizează automobilele în vârstă cu sursa pe jumătate irosită. Din această cauză, o soluție rezonabilă o constituie retragerea nodului și instalarea în locul lui a unui rezervor gol: amortizator de flacără.  

Însă, cum s-a mai menționat anterior, funcționarea lui este controlată de traductorii oxigenului rezidual. În lipsa semnalului necesar, sistemul de control electronic al motorului nu va putea reacționa în mod corect la activitatea sistemului de emisie și va trece motorul în regim de avariere.

 

Ieșirea din situație

Deoarece motorul nu poate funcționa corect fără comenzile corecte ale traductorului oxigenului, este necesară imitarea lor. Cu alte cuvinte, se deconectează senzorul lambda și se înlocuiește cu așa-zisul simulator. Acest dispozitiv dă sistemului de control electronic al motorului semnale analoage celor încadrate în schemă. Ca rezultat, automobilul poate fi liniștit exploatat fără un catalizator costisitor. 

 

Unde să vă adresați?

Pentru a înlătura neutralizatorul ieșit din funcțiune, a-l înlocui cu amortizorul de flacără și a instala simulatorul senzorului lambda, adresați-vă nouă. Lucrăm cu toate mărcile de automobile. Specialiștii noștri vor calibra erzațul pentru orice model de motor.

După înlăturarea catalizatorului și instalării simulatorului senzorului lambda la service-ul nostru auto, automobilul dvs. va merge nu mai rău decât unul nou.

Programare Service auto

Programeaza-te la diagnosticare, deservire tehnica sau reparatie a automobilului dumneavoastra.

Sunati acum pe numarul:

(+373) 797 33 555

Adresa:

Moldova, Chisinau, (Posta Veche)
Str. Calea Orheiului 101/2

Orele de lucru:

Luni-Vineri: 09:00-19:00
Sâmbăta: 09:00-15:00
Duminică: Zi liberă

Sau lasati un mesaj si va vom contacta in cel mai scurt timp posibil.